6. detsember 2008

Lavaššikrõpsud

Maitsevad nagu kartulikrõpsud, kuid see-eest tunduvalt tervislikumad. Hästi hea pakkuda lastelaual või suupisteks peolaual isetetud kastmega!


1 lavašš
võid (toatemperatuuril)
lihamaitseainet
puljongipulbrit


Laota lavašš lahti ning määri see pealt võiga. Raputa üle lihamaitseaine ning puljongipulbriga. Lõika lavašš ruutudeks, ning ruudud omakorda diagonaalselt pooleks, et moodustuksid kolmnurgad. Küpseta ahjus 175 kraadi juures küpsetuspaberiga kaetud plaadil seni, kuni krõpud omandavad kuldse jume. Jahuta veidi.

12 kommentaari :

  1. olen ka neid tsipse teinud ja tõesti väga maitsvad teised, mina panin osadele basiilikut ja broilerimaitseainet ka mõnusad ja sulatatud juustu sobib ka maitseks panna.

    VastaKustuta
  2. olen ka neid tsipse teinud ja tõesti väga maitsvad teised, mina panin osadele basiilikut ja broilerimaitseainet ka mõnusad ja sulatatud juustu sobib ka maitseks panna.

    VastaKustuta
  3. mulle meeldib kuhu su mõte tüürib, eriti juustu osas:D

    VastaKustuta
  4. väga mõnus on see ka sinihallitusjuust või ürdijuustuga :P

    VastaKustuta
  5. tegin ka aga panin vist maitseainet,liiga palju said soolased,aga muud retseptid on hästi välja tulnud mida olen siit lehet teinud

    VastaKustuta
  6. Mul ka vahel juhtunud, et kipun maitseainete mõju alahindama. Aga kui pista need hapukoorekuhjast läbi, siis pole hullu:)

    VastaKustuta
  7. ei tea kas õues grilli peal ka teha saaks? tahaks kangesti midagi grill-liha kõrvale krõmpsutada (grilli-hooaeg vaja avada ju)

    VastaKustuta
  8. Ise pole proovinud, aga olen üsna kindel et tasub proovida.

    VastaKustuta
  9. mmm, nämm, kui maitsev! Toorjuustu ja maitseainetega - keele viib alla!

    VastaKustuta
  10. Usun täiesti:) Ise tegin aastavahetueks lavaššikrõpse sibulapulbriga, samuti kiidan...

    VastaKustuta
  11. Tegin ka neid eile, panin vaid veidi teisi maitseaineid, aga ikka tulid imehead. Minu arust lausa 10x paremad kui poekrõpsud. Teen teinekordki. (:

    VastaKustuta
  12. Ma tegin lihtsalt soolaga ja kuna mõnda kohta sattus rohkem, mõtlesin, et peaks Saaremaa soolavõiga tegema. See aitaks vältida ka ajameelsusest tingitud magedad krõpsud.
    Aga maitse on hea nii ehk naa, jõuaks neid nii kiiresti ainult vormida kui vaja.

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails