7. oktoober 2010

Kakaotrühvlid

/Prindi retsept/

See nädal on uskumatult tegus olnud, sellest ka vist põhjus, miks olen seda blogipostitust kolmandat õhtut järjest püüdnud postitada. Täna käisin Pärnu tutvustustiirul, mida turismiosalisetele korraldati, uskumatu, kui palju siin Pärnus tegevusi võib leida? Lisaks kas teadsite, et Vallikääru platsile on maha joonistatud linna kaart? Mina veel suvel mõtlesin, mis naljakas muster seal maas on.

Õhtud on täis kokkamist. Eile tegin kodustest suvila viinamarjdest mahla, täna toimub mahla tegemise vol2. Teist õhtut järjest katsetan ühte kooki, mis minu ideaalis peab olema kõige šokolaadine ja kreemjas. Täna tundub, et olen selle soovi täitnud. Õhtul läheb suuremaks koogisöömiseks, nii et selgub kas läheb retsept veel edasi täiendusele ja katsetamisele, siiski tundub kook olema üsna ideaalne. Järgnevalt imelihtne trühvlite retsept, lihtne aga see-eest nii maitsev....

2 pk (360g) küpsiseid
3 sl suhkrut

2-3 sl naturaalset kakaod
125 g võid
2 sl Vana Tallinna kreemlikööri
150 g naturaalset toorjuustu
3 sl hapukoort


Purusta 1,5 pakki küpsised köögikombainis puruks ning seejärel sega kokku suhkru ja kakaoga. Sulata potis või, lisa küpsisesegu, kreemliköör, toasoe toorjuust ning hapukoor. Sega kiiresti ühtlaseks massiks. Aseta trühvlimass ca 15 minutiks külmkappi. Seejärel vormi neist pallid. Purusta järelejäänud 0,5 pakki küpsistest ning veereta kakaopalle küpsisesegus. Kuni serveerimiseni hoia trühvleid külmkapis.

4 kommentaari :

  1. Minu meelehärmiks läks praeahi tuksi ja lubatud kook jäi küpsetamata, kuid see trühvliretsept aitas mind hädast välja. Igatahes on ülimalt maitsev kohvikõrvane olemas. Aitäh!

    VastaKustuta
  2. Oi-oi - praeahjude ja nende mitte töötamistega on mul juba oma suhe:) See ei ole kohe teps mitte tore, tean omast käest:) Aga tore, kui tänu kiirele reageerimisele oli varuvariant olemas:)

    VastaKustuta
  3. Super head! Lisasin likööri asemel rummi essentsi, kuna rummikoogid lemmikud. Eriti efektse välimusega jäävad nad, kui katta roheliste kookoshelvestega. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Rummikoogid ka ühed minu lemmikud. Ei tasu väga mind nende kookidega ühte tuppa lasta:)

      Kustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails