5. jaanuar 2011

Sulajuustune kana-šampinjonisupp

/Prindi retsept/

Järgnev retsept on üsna sarnane supiga, mida tegin lusikasaates 11.12.2010.(saates valmis retsept ilma seenteta). Tegelikkuses valmistasin seda suppi esmakordselt juba mitu-mitu kuud tagasi ning blogisin sellest ka Rannamõisa blogis. See on minu üheks lemmikuks saanud (see on ka minu venna eriline lemmik) ning võin öelda, et kui retseptivaatlejale võib see esmapilgul tunduda lapsepõlveõudus - piimasupp. . Siis võin lubada,et lõpptulemus on piimasupist totaalselt erinev. Maitsvat supitegu keset külma talve:)


neljale

400 g broilerifileed
300 g šampinjone

0,5 tl karrit
2-3 sl jahu

1,5 l piima

200 g Merevaigu sulatatud juustu

soola-pipart


Tükelda broilerifilee ja šampinjonid väikesteks tükkideks. Prae esmalt kuumal pannil õlis broilerifilee tükke, lisa karripulber ning maitsesta soola ja pipraga. Kui kanafileetükid on läbi küpsenud, tõsta need pannilt taldrikule. Seejärel prae šampinjonid pehmeks, siis lisa juurde broilerifilee ja jahu. Sega korralikult läbi ning vala juurde piim ning sulatatud juust. Kuumuta keskmisel tulel, aeg-ajalt segades, kuni supp pakseneb ning juust on sulanud. Maitsesta soola-pipraga ning serveeri.

5 kommentaari :

  1. Piimasupp ja lapsepõlveõudus? Mina olen kõiki erinevaid piimasuppe küll alati armastanud, eriline lemmik on köögivilja-piimasupp. :) Äkki sobiks sellele retseptile ka natuke köögivilja lisada...?

    VastaKustuta
  2. Kusjuure, mul on enamus tuttavaid, ke ei taha piimasupist kuuldagi ning pahad mälestused ongi just lapsepõlvest:) Juurviljad sobivad imehästi, minu lemmikuks siin supis on brokkoli- ja lillkapsaõisikud.

    VastaKustuta
  3. Suurepärane retsept, lihtne ja hea. Olen viimasel ajal toitudes filee vahetanud kintsuliha vastu. Natuke odavam aga palju maitvam. Filee on üldjuhul tuimem kui kintsuliha. Maximas on täitsa ilma naha ja kontideta seda müügil lihaletis.

    VastaKustuta
  4. Mina panin sulajuustu poole vähem, aga lisasin maitseks lõpupoole kookospiima. Ka väga hea!
    Anni

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails